Tack farmor och Viktoria!

Jisses en sådan tur Luran har, hon blir verkligen bortskämt.
I kväll ringde farmor och meddelade att Luran skulle få
 både klänningen från Lip Fish och den charmiga
 svampdräkten i present, tack för det! ♥

Och i går kväll var det istället jag som blev bortskämd.
 Då var det Viktoria som kom förbi med ett paket som
tack för att hon tidigare fått en hållare i järn/smide 
för toalettrullen på toa. Jag hade två, så jag var bara glad om
den kom till nytta hos någon annan,
 så gissa om jag blev både glad och förvånad!



Dessa lila lyktor passar ypperligt hemma hos oss,
och de sprider ett så mysigt sken.
Tusen tack Viktoria!!!




Bus säger

Om igen, vilken tur att du har så fina människor runt dig, hi hi. Lila ljusstakar, får jag gissa var dom hamnar?

Idag har jag haft en riktigt bra dag, har till och med tagit mig en liten stund med alldeles egen tid. Det var LÄÄÄÄÄnge sen kan jag säga. Men det var jätteskönt. Först en timme på gymmet och sedan massage. Jag har aldrig varit på massage förut men fy tusan vad det var härligt. Dessutom lyckades jag faktiskt koppla av och det är helt kanon för att vara jag.

Hoppas Bus, Fröet och lilla sötaste Luran mår bra. Kram

2009-09-03 @ 17:53:21
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Sanna - saos.blogg.se säger

Å vilka fina! Inte bara jag som fått hem nya ljuslyktor idag ;D



Ja och Eva höll på sticka Ior åt mig hur länge som helst, för mönstret var fel och hon fick göra om hundra gånger om så hon trodde aldrig den skulle bli klar :P Men gissa om jag blev glad när jag fick den, dels älskar jag Ior och sedan är den gjord med så mycket kärlek så! :D



Jadu Stig-Helmer vet vi inte riktigt vart han ska få plats tuvärr. Men vi tror att vi måste försöka måttbygga ett nytt terrarium som ryms bredvid tvbänken i vardagsrummet. Har inte hjärta att sälja honom då han är en mycket gammal och berest ödla :P



Först har han ju bott i Dorotea på furuvägen hos Mamma och sedan när mamma skaffade Zeke (hunden) så fick han flytta ner till mig i Södertälje. Sen är han snart 10 år gammal också :P

2009-09-03 @ 18:07:31
URL: http://saos.blogg.se/
Maria säger

Vilken lux med en sån fin present=) Kan tänka mig att den passade alldeles utmärkt!!

Ha en skön kväll=)

Kram Maria

2009-09-03 @ 19:17:05
URL: http://cupcake.blogg.se/
Emma säger

Jättefina lyktor, de skulle även passa hos mig=)

Tänk vad en liten present kan lysa upp.

Hoppas du får en bra kväll kramizar på dig=)

2009-09-03 @ 19:19:49
URL: http://liljan.blogg.se/
lolla säger

men rackarns de där lyktorna skulle ju passa perfekt i mitt kök ;)

du är sååå värd alla mysiga överraskningar vännen...

kram lolla

2009-09-03 @ 19:20:16
URL: http://lollashus.blogg.se/
sara säger

Inte helt fel att ha en farmor som skämmer bort :)

Mina barn har en underbar mormor som alltid fixar en massa kul till barnen. Det är vi tacksamma för...

Sitter här och gäspar och är inte ett dugg sugen på att köra till jobb. Men det brukar bli bättre när man väl kommer dit som tur är.

Sov så gott

(Fina lila lyktor, förresten)

2009-09-03 @ 19:38:50
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
2BarnsMamman säger

Härligt att få bli lite bortskämd med så fina saker! Hoppas ni har en fin kväll! Kram

2009-09-03 @ 20:12:51
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Åsa säger

Ja, tänk vad lite vitfärg kan göra! Det blir hur bra som helst! Längtar som sjutton tills det är klart så man får se slutresultatet. Men ett varv till på dörrkarmarna och fönstret så ska jag gå lös på taket. =)

2009-09-03 @ 21:04:28
URL: http://ostor.blogg.se/
Malin säger

Inte dumt att få så fina presenter och bli uppvaktad på det sättet. Det är nog för underbart med fina vänner, farmödrar och mormödrar =)



Förstår att du haft det jätte jobbigt och tufft efter Dobbys bortgång. Jag kan aldrig ana hur jobbigt det är att mista något så kärt, men eftersom jag känner att mina tårar vill tränga igenom när jag läser allt fint och vackert du skrivit om honom, så vill jag bara gråta tillsammans med dej vännen.

Men det är så underbart att ni har ert lilla frö i magen som du nu kan glädjas åt och känna lycka när allt är som jobbigast.

Jag glädjs massor åt det lill* fröet du har i din mage vännen! =) och nu är det jag som längtar och ser fram emot nästa fredag, så jag får höra hur det gått och vad ni får för slutdatum! =)



Massor med stora kramar till dej vännen!

2009-09-03 @ 21:20:46
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Bantarbritta säger

Fiina lyktor! :) Ett riktigt midsommarbarn är det i magen, så jag ska ha EFTER dig, i mitten av mars. :)

2009-09-03 @ 21:35:48
Tomas säger

Visst har jag en förträfflig svägerska? :-)

Har haft den äran att få träffa och prata med både hon och mina bröder ikväll. Sällan blir jag så glad som när jag hunnit träffa bröder och Vickan under mina små hemmavistelser.



Ikväll har jag rensat kantareller i förbannelse och haft det bra, sen blev en kaffetår med dom Le Grand Final.



Vad bra att du kom med något fnissigt. Dig kan man lita på :-)



Hur går det på jobbet? Är det kul och känns det fortf. rätt nytt? Du hann väl inte vara där så länge innan Svea gjorde entré?



Ta hand om er :-)

2009-09-03 @ 22:38:53
URL: http://tomasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: