Utmaning




Jag har blivit utmanad av Madde:


VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?


Jag läste Pol.Mag programmet i Umeå och levde studentliv.


VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?

Jag njöt av de sista månaderna av min mammaledigheten, och sökte ett nytt jobb som jag fick!


FEM SNACKS DU GILLAR

Ölkorv, guacamole med tortillachips, fruktsallad, lösviktsgodis och choklad *läs - allt med onödiga kalorier*


FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL

Seriöst så kan jag nog inte en enda sång utantill, sjunger nästan aldrig - tänker på min omgivning ;-)
Men barnvisor kan jag nog någa utantill i alla fall, tror jag...


FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR

Lösa hus/studielån, renovera huset och fixa tomten, åka på en jaktresa till Afrika och/eller Canada med pappa och mannen, fixa en ekonomisk buffert till mina barn, samt sätta "guldkant" på vardagen med blommor, god mat och prylar som tilltalar mig.


FEM DÅLIGA VANOR

Jag är många gånger för noggran, uppfattas säkert som envis, är enormt kvällstrött, fikar i tid och otid samt dricker alldeles för mycket Coca cola Ligth. (Bloggar dessutom för mycket - iaf om ni frågar mannen!)


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

Vara med min familj, pyssla, läsa, vara ute i skogen/jaga, bara "vara".


FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA

Äkta päls, något med axelvaddar, något med puffärmar, saker jag vet är tillverkade av barn och/eller på ett icket miljövänligt sätt samt jeans med applikationer på.


FAVORIT LEKSAKER

Datorn, kameran, skotern, bössan och min virknål (iaf för tillfället).


FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN

De som ännu inte gjort den och känner sig ha tid och lust!










Nikita- mamma till Albin säger

vilken kul lista, den ska ja också göra senare ikväll :)

2010-01-13 @ 12:16:51
URL: http://nikital.blogg.se/
Therese säger

Vilken rolig utmaning:) Kul att få en bredare bild av dig :)

Kramar

2010-01-13 @ 12:17:36
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/
pysseliten säger

Ja den är en av mina favoriter men just nu står den på vinden ;( Vill inte göra mig av med den ifall jag någon gång får barnbarn som kanske kommer gilla lilla gúbben :) . Sitter och gluttar runt lite bland bloggar ,fn så många fina det finns .En städ paus :))) Måste tyvärr köra igen tycker jag städar jämt ;( Och jobbar , men i går kväll hann jag något kul virka lite lägger in det på bloggen i morgon :) Kram ha en bra dag .

2010-01-13 @ 12:23:10
Sara - Alicias mamma & Gravid säger

Tack :)

Uscvh då! Hoppas du kan bli sjuksrkiven då!

Jo då det är bra, bara foglossningen som spökar, men om jag tar det lungt är det okej, Gör ont på kvällarna hur som helst så..

Hoppas det går bra idag! kram

2010-01-13 @ 13:40:43
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Malin säger

Men jag ska ändå försöka ta mej i kragen till en liten uppdatering iaf. Något borde jag ju få till ändå ;)

Hoppas det går/gått bra hos Aina idag och att den lill* där inne mår bra och har fixerat sej. Men onda förvärkar låter jobbigt vännen! =( Tala med en läkare och sen tycker jag att du kan vara ledig nu och ta det lugnt innan det är dags.

Massor med kramar till dej och fröet där inne!!

2010-01-13 @ 14:10:47
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Therese säger

Sv: Jo jag har sett att dom går på tv nu, har nog inte tillräckligt med tålamod att vänta bara :)

Kram

2010-01-13 @ 14:51:10
URL: http://grabbmorsan.blogg.se/
sara säger

Hej :)

Alltid kul att lära känna sina bloggvänner lite mer.

Ja, de där dåliga vanorna..hihi De har man alldels för många av. Jag har slutat äta godis iallfall, alltid ett steg i rätt riktning. Får se hur länge jag lyckas hålla det. Barnen och jag har lovat varann att det inte blir nåt godis föränn till sommarlovet!!

Många härliga inlägg nedan som jag missat de senaste dagarna. Så fint du virkat! Är det svårt??

Många kramar

2010-01-13 @ 14:54:22
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Jenny säger

Haha saker gjorda av barn. Först tänkte jag på alla halsband Luran kanske gör på dagis. Men snart förstod jag vad du egentligen åsyftade. ;)

2010-01-13 @ 15:18:55
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Verra säger

Åh vad skoj. Jag antar mig utmaningen. =)

Kram Verra

2010-01-14 @ 11:48:14
URL: http://majsan30.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: