Rosa





Som alla säkert vet är oktober numera synonymt med den
rosa månaden och tillika uppmärksammandet av bröstcancer.

Jag gillar särskilt att det kommer ut rosa alternativ
till de "vanliga" varorna som man ändå skulle köpa,
så att man på ett lätt sätt kan dra sitt
lilla strå till stacken.

Här har det ännu bara köpts ett Lypsyl, och ett rosa band
(som jag har lyckats slarva bort) men mer kommer det
med säkerhet att bli...

Ett tips är att ni kikar in hos Annika som i sin webbshop just
nu lägger ut olika rosa kort till auktion där alla pengar oavkortat
 går till hennes rosa insamling (cancerfonden).

Titta in och fynda samtidigt som ni gör en god gärning!

Har ni några bra tips på andra "rosa" varor
får ni gärna dela med er!




* * *





Var gärna med i min tävling i samarbete
med SUMOpix.











DONKEN- 2barnsmorsa 2be säger

ica hade nåt liknande wettextrasor som va rosabandet boobs på.

Oh, lycka! jag har inte hittat min än... men å andra sidan han jar inte heller letat så noga. Jag tror den ligger i min sminklåda, men där är för rörigt att ajg ska rota runt. :P det får bli ett senare projekt helt enkelt.. :P fååår jag lägga till dig på bloglovin? du har barn, och du har inredningstips- vad mer kan en stollig morsa begära va? ;) hiih pössen



ps. blev den vit eller naturell, eller ska du vänta med det beslutet?



2010-10-18 @ 14:22:14
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: