Sportlov

 
 
I dag har barnen fått sportlov, de åkte upp till
farmor och farfar för att vara där till på lördag.
 
Deras kusin är också där och de ska grilla korv,
åka skoter, pyssla, leka och busa enligt Luran.
 
 
 
 
 
Det är toppen att farmor och farfar ställer
upp en sådan här gång när man själv inte har
möjlighet att ta sportlov!
 
Det känns fint i mammahjärtat att veta att
barnen skämms bort och har det roligt, och att
jag själv nu kan passa på att nyttja tiden maximalt
för att komma ikapp något så när med jobb
som släpar efter :-)
 
 
 
 
I dag bjuder jag på lite bilder från en loppad bricka som
står i ett av köksfönstren med min absoluta favorithöna,
och faktiskt den enda hönan, som brukar få komma
fram till Påsk här på Sockenvägen.
 
KRAM
 
 



Frida - Vita villan säger

Toppen med farmor och farfar som ställer upp och skönt för dig med lite egentid, hoppas du kommer ikapp med det du tänkt.
Kram kram!

2013-03-06 @ 11:36:28
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Linda säger

Härligt med sportlov. Min bus skulle egentligen vara med Farmor hela veckan, men hon är långt ifrån i form för att sköta om en bussugen busunge. så han blir tvungen att uppsöka fritids några timmar ett par dagar i alla fall... :-(

2013-03-06 @ 11:37:03
URL: http://www.candygirl.nu
Åsa säger

Härligt för barna att få vara hos farmor & farfar å busa med storkusin.
Förhoppningsvis blir vädret bättre dessutom.
Skönt för Dig att kunna jobba undan å göra bort lite extra jobb medan barnen har skoj på sitt håll.
Hur mår lille Mac nu?
Ha en fin onsdag *kram*

2013-03-06 @ 12:21:47
Tina säger

Hej hjärtat! Så skönt för barnen att de får lite påsklov tillsammans med farmor och farfar! Hoppas du får undan en del jobb nu vännen och att skrivkrampen har släppt! KRAM

2013-03-06 @ 13:05:46
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Härligt med sportlov!
Kram

2013-03-06 @ 13:27:53
URL: http://skuggis.wordpress.com
Lizas Lantliv säger

Hej vännen!

Oj så många inlägg jag missat!
Så fint du gjort, tänkte oxå plocka fram lite påskpynt nu i veckan!
Gillade verkligen den stora muggen till blomman!

Ha det fint!

Kramar Liza

2013-03-06 @ 13:50:11
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
ansepanse säger

jag gillar också din höna :) den är hur fin som helst, vad fint med en sådan relation mellan barnen och farmor och farfar, tänk om...... hoppas att du hinner ifatt med ditt arbete nu
bamsigaste kramarna <3

2013-03-06 @ 15:55:54
URL: http://kinaguld.blogg.se
Ida säger

Vilken lyx :-) för både barn och föräldrar ;-)
Skönt att du kan försöka fokusera på jobb oxå.
Hönan var fin men äggen var extra kära! Jättefint!
Här har vi precis kommit hem från veterinären :-( min ena har spräckt en klo. Han är så ynklig stackarn! Ligger nu i min säng för att vakna till lite.
Kram!

2013-03-06 @ 16:42:20
URL: http://ettnaturligtvis.wordpress.com
Ljuvligtvitt och busiga gossar säger

Så roligt för barnen att åka till sin farmor och farfar!
Dom blir säkert bortskämda och njuter för fullt ;P

Såg att du skulle se sista delen ikväll, du kommer gilla den!
Njut av din egentid! Och jobba inte FÖR mycket nu! Men hoppas du känner att du hunnit i fatt efter den här veckan :) Det är alltid en jobbig känsla att ligga efter, inte hinna med..

Ditt ägg är ju jättefint! Synd du inte har köpt det nu, så jag kunde köpa mej ett likadant ;) Men jag fick faktiskt hem tre fina ägg idag, likadana som var med i min tävling. Var bara tvungen att beställa hem som :P Men dom är ganska tunga, så björkris duger inte, måste ge mig ut på jakt efter något annat att hänga dom i..

Nu ska jag måla och sen se Grey's :)
KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: