Sportlov

 
 
 
Så har även vi i norra delarna av landet
fått sportlov. För egen del innebär dock veckan
jobb i vanlig ordning, men barnen har sådan
tur att de får sportlov på torsdag och fredag
då de ska vara hos farmor och farfar.
 
Själv inledde jag vecka med att hänga på låset
på Vilhelminas polisstation för att fixa ett nytt pass,
eftersom mitt tidigare pass gick ut i december.
 
Lika bra att få det bortstökat då det är en
ypperlig id-handling då man är ute och reser.
 
Trots att man ska kunna röra sig fritt mellan
EU-länder så är det bra att ha passet med sig
 då man reser är min erfarenhet.
 
 
 
 
 
Jag ska ut och flyga om ganska precis en månad,
då väntar nämligen en spännande konferens i
Salamanca som jag ska delta vid.
 
Förhoppningsvis får jag även en försmak
av både sol och vår då! :-)

 
 



Åsa säger

Skönt för ungarna med lite lov och omväxling, slippa mammas tjat ;-) skönt för Dig oxå...

Vi ska hämta A om en timme, kompislek och karate är dagens planering :)

Härligt med en resa att se fram mot.

Boken Du köpt finns oläst i min bokhylla, orkar ju inte läsa lika mycket nu...

Kram

2014-03-03 @ 11:34:33
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Ing-Britt säger

Hejsan finaste!
Såå skönt att du äntligen känner dig riktigt frisk <3. Hoppas ni haft en skön helg, här har den varit grå och trist men vi har grejat med Tildas rum flytt så nu är det någorlunda färdigt hos henne men ser ut som en bomb slagit ner i resterande del av övervåningen ;).
Sååå himla kul att få åka till Spanien med jobbet, kanske borde skola om mig. Och helt klart kommer det vara riktigt varmt där då. Min kollega som har hus utanför Alacante är där nu och de har redan toppenväder och har tagit ett snabbt dopp i havet, nu ligger väl det iof lite längre ner. Hur länge kommer du vara där? Kommer ni hinna se er om något?
Skönt för barnen att få lite sportlov även om du och Magnus behöver jobba. Ibland är allt mor och far föräldrar guld värda.
Massor av kramar Ing-Britt

2014-03-03 @ 11:42:46
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Camilla säger

Salamanca...jag kanske är dum, men var ligger det? Låter som Spanien? Ljuuuvligt isåfall! Jag är ett stort Spanien-fan :D

2014-03-03 @ 12:31:17
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Linda / CandyGirl säger

jag sportar från hemmet jag.. haha...

snorig till tusen. Men jag orkar sortera lite skräp i alla fall... men jag kommer nog inte orka gå ned och sortera in det som ska sparas i förrådet.. det får vänta tills det inte snurrar för mycket om man rör sig hastigt

2014-03-03 @ 12:38:57
URL: http://www.candygirl.nu/
Frida - Vita villan säger

Åh så härligt med en lite resa inbokad. Även om det är jobbrelaterat så är det ju aldrig fel att få byta miljö. Och om man får en försmak av våren är det väl svårt att säga nej!
Härligt för barnen att de får några dagar ledigt. Tror det är skönt även för dem med ett litet avbrott i vardagen.
Kram kram!

2014-03-03 @ 14:39:58
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Johanna - Mamma till Leija säger

Mysigt för barnen att va hos farmor & farfar! Åh, härligt med sol i spanien! :) Kram

2014-03-03 @ 16:20:27
URL: http://skuggis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: