Vingårdsloppet

 
 
 
I går blev det ett par mil på cykel
för att låta rygg, knän och benhinnor
vila lite.
 
Det har inte blivit något lopp för mig 
i år då jag varit sjuk i långa perioder, 
och handen på hjärtat gör det inte
så mycket...
 
Men någon gång i mitt liv skulle jag
vilja springa ett maraton, men med
tanke på ryggen blir det nog aldrig
något Medoc maraton för mig
i Frankrike.
 
Men så hittade jag ett värdigt alternativ
i Vingårdsloppet i Helgeå som är
på milen eller 5km.
 
Det går av stapeln redan nästa helg,
så i år är det inte aktuellt, men till 
nästa år ska jag försöka lura med
mig någon på det loppet!
 
Löpning är njutning och livskvalité,
inte blodigt allvar så med den
inställningen passar detta
lopp mig perfekt :-)
 
 
(Googla loppen så förstår
ni varför de lockar mig ;-p)
 



Linda / CandyGirl säger

haha.. vilket häftigt lopp... :-)

2015-08-17 @ 07:38:58
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: