Vad som följde med

 
 
Förutom att jag knökade resväskan
full med halloween outfits och den 
obligatoriska vita tobleronen och
på tok för många rör med salt &
vinegar Pringles chips så fyndade
jag lite annat smått och gott 
då jag var i Perth.
 
Ett doftljus till jul och små julkort
som stödjer välgörenhet blev det
förutom julmagasinet.
 
Dessutom var jag ju tvungen att
köpa med en burk med de för platsen
typiska kakorna. De var inte så goda,
så det är tur att burken är fin ;-)
 
En uggla i form av en oljelampa,
där man lägger vaxkakor eller olja
fick också följa med hem.
 
Ska nog ta och tända den nu för barnen
tycker det luktar mindre gott här hemma 
då jag tagit reda på älgkött i dag och nu
har ett storkok med märgben på spisen...
 
 



Lizas Lantliv säger

Så fina små ting!
Kul att shoppa i ett annat land!

Trevlig helg!

Kramar Liza

2015-10-17 @ 15:33:33
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com
Znogge säger

Vilken rar liten uggla :D

Kram

2015-10-17 @ 21:06:45
URL: http://znogge.wordpress.com/
Jannice säger

åh, jag har bara varit i England en gång. Då hälsade jag på en kompis som bodde många år i Brighton. Minns att jag åt dessa älskade vinägerchips tills jag var helt sårig i munnen! =D Jag brukar köpa dem från Estrella ibland men tycker inte de är riktigt 100%..

Svar: Ha ha ha vill du veta en hemlis? Jag köpte med mig flera rör av dessa salt och vinäger som är outstanding (går INTE att jämföra med Estrellas som du skriver!!!) och har nu satt i mig dem alla *skäms lite* (utan att dela med mig med familjen!) och har mycket riktigt en sårig gom och läppar, men det var det värt ;-P ska bara komma igång med promenader igen för att sona frosseriet... :-D
Therese Bjärstig

2015-10-20 @ 12:31:19
linah säger

ha en grym onsdag fina du!! <3

2015-10-21 @ 09:24:51
URL: http://nouw.com/linaheve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: