Tidsfördriv

 
 
 
Idag var det grått och regnigt, 
så vi passade på att åka till 
Ström och bunkra lite 
förbrkningsvaror på
Dollar.
 
Det blev även ett stopp på
Jordemor där ungarna tog
våfflor med mjukglass och 
jag kaffe och en varm toast.
 
Keramiken i butiken är riktigt
vacker, och jag är särskilt förtjust
i björkserien som muggen ovan på
fotot är en del i.
 
Jag fyndade även svenska 
kräftor och lite attiraljer inför
kommande kräftskiva :-)
 
Nu ska jag njuta av lite fotmassage
(utförd av Bogge) och läsa lite
lättsmält sommarspänning.
 
 
 



Maja säger

Grattis i efterskott från alla oss härborta! Mamma hälsar att hon har så fullt upp, så hon har inte hunnit vara ute på datan på evigheter. Nemo och Sluggo hälsar vov vov till barnen och undrar om det finns någon glass kvar som de kan få smaka på.

Svar: Tuuusen tack <3 Ni har funnits i våra tankar å barnen pratar om Nemo och Sluggo, och skulle med glädje bjuda dem på glass! KRAMAR
Therese Bjärstig

2016-07-28 @ 19:24:17
åsa i åsele säger

Hade Ni i Dorotea inte soligt å varmt?
Elin var å badade i älven med Nea å jag upplevde dagen som fin...

Jordemor har jag/vi aldrig besökt,
har dock sett keramiken å håller med att den är vacker, har för mig att det funnits å köpa på Hembygdsområdet...

kram

2016-07-28 @ 21:02:07
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Marie säger

Mysigt även med sådana utflykter

2016-07-29 @ 08:54:51
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: