Fylld av idéer

 
 
 
Äntligen har jag landat här 
hemma igen.
 
Nöjd efter två produktiva dagar
då kreativiteten flödat och 
fyllt mig med tankar och
uppslag inför framtiden :-)
 
Det känns som jag och min
norska kollega klickade och kan
få till ett spännande samarbete
framledes kring sådant vi
båda brinner för.
 
Dessutom hann vi fylla magarna
med en underbar trerätters på
Gotthards, där min favorit utan
tvekan var förrätten med
kalixlöjrom... Mums!
 
Nu ska jag mysa ner mig i 
soffan och "landa" medan 
regnet öser ned och åskan
mullrar på lagom avstånd.
 
 



ansepanse säger

det ser verkligen gott ut
här började det regna nu på eftermiddagen, vi har kommit in i en ostadig period nu, känns inte riktigt som sommar
kramar <3

2016-06-29 @ 18:54:19
URL: http://kinaguld.blogg.se
Linda / CandyGirl säger

Mums... vårt röda guld ÄR verkligen Mums. Åska? Lite mysigt. Ingen åska här- hittills i år.

2016-06-29 @ 23:54:03
URL: http://www.candygirl.nu
Jenni säger

Kul att träffas och få idéer och prata med likasinnade ;) Det brukar ju kunna bli som en energiskick att få träffa andra och prata om olika idéer! :)

Ja, vi har nog tur ändå! Köpte triss också men då långt räcker inte turen ;)

Ha en bra dag, idag jobbar jag sista dagen innan lååång semester! =D
Kram

2016-06-30 @ 07:32:23
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Johanna - Livet vid havet säger

Härligt att det gick bra! Skönt att ligga på soffan när regnet öser ner. Hör regnar det med & ska göra en hel vecka typ... Kram

2016-06-30 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: