Galet

 
 
 
Galet bra dag så här långt!
 
Vi började med lunch på 
Gyllene Måsen och det är nog
enda gången idag då vi varit
riktigt tysta...
 
 
 
Stärkta av mat i magen så
gav vi oss ut på en riktig 
spontanshopping.
 
För att egentligen inte 
behöva något så var det
märkligt så mycket 
jag hittade...
 
 
 
 
Men med hela gänget 
som smakråd så är det 
ju givet att det som fick
tummarna upp hamnade
i kassarna!
 
 
 
 
När vi kände oss nöjda med
shoppandet så bunkrade
vi godis och begav oss 
till hotellet.
 
Tjejerna har installerat sig
i våningssängen och prövat
kläderna de shoppat.
 
 
 
Själv sparkade jag av mig
skorna och letade reda på
två tandborstglas.
 
Så nu ligger jag med fötterna
i högläge och dricker
bubbel med Flourtanten.
 
Regnet öser ner här i Östersund
men vi har sån tur att Pinchos ligger
två minuter från hotellet :-)
 
Så när det blir dags för mat
behöver vi knappt bli blöta!
 
Galet bra.
 
 
 



Jessica Högberg säger

Fy så härligt ni har det!

2017-08-20 @ 00:05:21
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
åsa i åsele säger

Så himla skojjsigt :) kram

2017-08-20 @ 13:10:30
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: