Investering

 
 
En bara investering för
hälsa och välmående var
gårdagens promenad 
med Eroz.
 
Det var riktigt härligt ute,
det är man inte bortskämd
med denna sommaren...
 
 
 
 
Eroz älskade att få springa
av sig och bada i alla diken,
myrhål och gölar som han
hittade. 
 
Vi passade även på att öva
lite inkallning under roliga
former. Ett möte med en
räv hann vi också med.
 
 
 
 
 
Idag har jag investerat i en 
ny pejl till Eroz på Sportis här
i Dorotea. Jag försöker handla
lokalt så mycket jag kan så att vi
behåller affärer och service på orten.
 
Vi behöver två pejlar 
då vi har två hundar, och den
gamla börjar dessutom att
ha gjort sitt...
 
Ska bli kul så att testa denna!
 
 
 



åsa i åsele säger

Alltid skönt att vara ute i naturen,
att andas friskt luft å njuta av stillheten.

Inkallning är ju livsviktigt.
Något som verkligen är nödvändigt att träna.
Inte bara medan hunden är valp utan kontinuerligt.

Jag har hyfsad inkallning på Frost, Bullen däremot litar jag icke på, han kan slå dövöra till ;-)

kram

2017-08-19 @ 14:10:50
URL: http://naltanorrland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: