Dagens disputation

 
 
Idag har jag varit i staden för
att bevittna Camillas disputation.
 
Jag åkte med god tidsmarginal
i morse, och tur det då snörök och
timmerbilar gjorde att jag kom fram just
i tid för lunchen med betygskommiten
innan själva disputationen.
 
Så oerhört bra insats av Camilla
när hon försvarade sin avhandling!
 
Jag är en stolt handledare,
kollega och vän - och hoppas 
innerligt vi får tillfälle att arbeta
tillsammans mer i framtiden.
 
Sådana som Camilla växer 
nämligen inte på träd ❤️
 
Regn och halka när jag lämnade
Umeå, sedan snö... Jag såg många 
avåkningar och i Lyckselekorset
stod en lastbil och blockerade
vägen.
 
Som tur är kunde
jag åka förbi via Älgsjö,
och är nu äntligen hemma.
 
I morgon väntar några timmars
jobb på förmiddagen, och sedan
ut på vägarna igen för en tur till
Lycksele då Bogge ska på ögon.
 
Så nu är det bäst att 
krypa ner i sängen!
 
 



Linda/Candygirl säger

Tur det gick bra. Hemskt att vara på vägarna när vädret är dåligt.

2017-12-14 @ 22:24:35
URL: http://www.candygirl.nu
Marie Svensson säger

En sån där bok vore allt cool att ha ;o) Idag har jag skrivit på ett nytt anställningsavtal som ger mig full lön resten av mina studier, tjohoo!! Baksidan på myntet är att jag inte får någon vidare semester i sommar, ska jobba på BB där jag fått min anställning. Men det tar vi sen, först ska jag njuta av mina studier. //Marie

Svar: Men så skoj! Ja att du får full lön/avtalet, lite mindre med semestern, men ändå vilken deal! 👍🏻 Och du får väl se till att söka forskarutbildning vad det lider så du med får dig en avhandling - det är så otroligt kul så jag rekommenderar dig varmt om du får tillfälle att göra det!!! 💕
Therese Bjärstig

2017-12-15 @ 12:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: