Det går bra

 
Ja, det känns som om man 
är inne i en period med bra flyt.
 
Idag har vi nämligen varit helt utan vatten
pga en vattenläcka som kommunen
försökt få bukt med sedan i fredags.
 
Bilen kommer dock åter i morgon så
att jag kan köra till Umeå på torsdag när
Camilla disputerar, och det känns extra
kul eftersom jag fått vara med på hennes 
resa som biträdande handledare.
 
Hoppas bara vattnet är åter till
dess så att jag kan ta en dusch ;-p
 
Annars är dagens bragd att jag 
fått iväg ett utkast till slutrapport
till Naturvådsverket som ska in på
granskning så att vi sedan kan 
färdigställa den i slutet av
januari. 
 
Kvar är nu ”bara” en årsrapport
till Jordbruksverket som måste in
senast fredag nästa vecka.
 
Men sedan hägrar jul och en
välbehövlig ledighet!!!
 
 



Marie Svensson säger

En liten forskningsfråga :-) Vet du vilken sida som är bäst om man vill göra en enkät? Vill ha både ja/nej-frågor att kryssa i och tre öppna frågor där informanten ska svara i berättande text. Har kollat på surveymonkey.com. Finns det fler som du vet?? //Marie

Svar: Det är nog den vanligaste gratisvariantwn, men survio har jag haft student som använt och även diodlampor ska gå att använda tror jag. Är dock dålig på detta då vi på universitetet nyttjar upphandlade webbverktyg/program för ändamålet. Låter iaf superspännande med din enkät!!! Lycka till ❤️👍🏻
Therese Bjärstig

2017-12-12 @ 17:41:18
Linda/Candygirl säger

Usch. Jobbigt utan vatten. men det löser sig väl. Skönt att bilen snart är lagad.

2017-12-12 @ 21:07:37
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: