Wake Me Up

 
Idag har jag lyssnat på Avicii 
och varit ute och donat.
 
Först rensat hundskit,
för det som göms i snö
kommer obevekligen 
fram i tö...
 
 
 
 
Sedan var jag iväg och
köpte några penséer så
att jag kunde göra vår på
farstukvisten.
 
Blåser kyliga vindar och
mer snö utlovas men jag
trotsar och planterar ändå.
 
Behöver lite sol i livet! 
 
 
 
 
Nu ska jag in och kika på
dokumentären om Avicii
på SVT-play.
 
Så ledsamt att han inte finns
mer och kan skapa sin musik,
en musik jag ofta har haft i mina
lurar då jag varit ute och sprungit.
 
Tack för sällskapet och
peppen du givit!
 
🙏🏻
 
 



Jessica Högberg säger

Vilken mysig dag du haft! Otroligt sorgligt och alldeles för tidigt...

2018-04-21 @ 15:49:59
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Svea 🦄 säger

Mamma vad fint du gör Emma Och jag leker ute men det är dåligt väder😘🍁🍂

2018-04-21 @ 16:22:27
Svea 🦄 säger

Mamma vad fint du gör Emma Och jag leker ute men det är dåligt väder😘🍁🍂

Svar: ❤️
Therese Bjärstig

2018-04-21 @ 16:22:27
Svea 🦄 säger

Mamma vad fint du gör Emma Och jag leker ute men det är dåligt väder😘🍁🍂

2018-04-21 @ 16:22:28
Svea 🦄 säger

Mamma vad fint du gör Emma Och jag leker ute men det är dåligt väder😘🍁🍂

2018-04-21 @ 16:22:29
znogge säger

Väldigt sorgligt för han var på tok för ung.

Penséer är tåliga och lär överleva även om det kommer snö. Fast jag håller en tumme för att våren kopplar greppet i stället. Hög tid nu!

Kram

2018-04-21 @ 22:11:25
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: