Blomma eller träd?

 
 
Blomma eller träd,
som så mycket annat ligger
det i betraktarens öga...
 
 



Svea 🌈 säger

De ser ut som en blomma trä ett ÄLSKAR DEJ 😘😘❤️💖💘

Svar: Älskar dig med gumman <3
Therese Bjärstig

2018-08-27 @ 20:45:57
Pauline Hurtig säger

vad läckert!

2018-08-28 @ 21:14:17
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
ansepanse säger

Vad häftligt. Tänk vad naturen kan skapa. Riktig konst.
Läste Lurans <3 kommentar. Den är fin
massor av kramar <3

2018-08-29 @ 13:26:01
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
christin säger

Luktar gott gör dom dessutom..... Bara positivt med skog. Jag har ett luktminne i mitt huvud från det att jag var barn, lukten av myrstack, skog, griskätte och färgning av bomullsnät. Allt det kändes när solen sken i en tallskog "himmä" hos min Farmor och Faff.
Hos Mormor så luktade det ylle i garnskafferiet och mat i matskafferiet i köket båda två. Och det är magiskt att ha med sej dessa goda doftminnen nu när man blir äldre och kanske mera sentimental. Och de ger ro i kroppen.

Kram!!

Svar: Ja, dofter är ju verkligen något som triggar minnen <3
Therese Bjärstig

2018-08-30 @ 17:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: