Åt rätt håll

 
 
Det går åt rätt håll med
Lurans UVI nu när hon fått
penicillin, även om hon vilat
större delen av dagen efter
en vaken natt.
 
Själv nattsuddande jag och
gjorde artikelgranskningen
klar i går kväll för att kunna
göra lite kortare dag i dag
och åka till stugan och 
fixa lite små projekt.
 
Jag har bland annat tapetserat
skjurdörren till sovrummet 
med assistans av mamma.
 
Blev riktigt nöjd!
 
 
 
 
Jag har även tagit mig an
det skåp som stod i stugan 
då vi köpte den. Ett första 
lager grå färg är på och det
ser lovande ut...
 
 
 
 
Tänker åka och måla ett
andra varv i morgon kväll :-)
 
Maken har fått upp köket
så nu fattas bara bänkskiva
och knoppar, samt en skåplucka
som förhoppningsvis kommer
med bud i morgon.
 
 
 
 
Nu tänker jag ta ett glas 
budgetbubbel med maken
och njuta av dagens värv
innan det blir Morden i
Midsomer.
 
Sedan vill jag passa på och
flagga för att jag har jätte problem
att kommentera hos flera av er,
speciellt Åsa, men även Znogge
och Linda :-( Jag tror det är
mobilens fel, så i morgon
ska jag testa om datorn
fixar biffen bättre!
 
 
 



åsa i åsele säger

Märkligt att Du icke kan kommentera,
men en kompis till mig har ju oxå det problemet...
det funkar icke. Varför vet jag ej.

Kan det vara nån inställning i sekretess-tjosan tro?

kram

2018-07-25 @ 00:25:55
Znogge säger

Skumt att du inte kan kommentera men ibland lever tekniken sitt eget liv! Så fint det blir i stugan, både med skjutdörren och med skåpet. Skönt att Luran har fått penicillin för det brukar hjälpa snabbt.

Kram

2018-07-25 @ 10:31:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa i åsele säger

Du får installera Google konto på mobilen så då lär det funka... tror jag :)
I alla fall kom det ju en kommentar från Dig idag så Ibland händer det :D

kram

2018-07-25 @ 12:21:10
Jessica Högberg säger

Oh, effektiv tjej i värmen. Så fint det blir!

Svar: Försöker kommentera hos dig men det fungerar inte :-( Och även om regnet behövs så förstår jag att det är mindre trevligt att ha fotbad ute i förtältet... KRAM!
Therese Bjärstig

2018-07-25 @ 18:10:41
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Svea🌈 säger

Vad fint dett blir❤️ mamma Grattis på 40 år s dagen 🎂🍰🎁🎉🎊

Svar: Tack älskade unge <3
Therese Bjärstig

2018-07-26 @ 08:57:09
Jessica Högberg säger

Har haft problem med det mesta ett par dagar på bloggen...
Ha ha, just fotbad i förtältet är väl så där men regnet var välkommet

2018-08-01 @ 08:42:30
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Jessica Högberg säger

Har haft problem med det mesta ett par dagar på bloggen...
Ha ha, just fotbad i förtältet är väl så där men regnet var välkommet

Svar: Hoppas du hade kul på Schlagerpride! Och ja, problemen kvarstår att kommentera hos dig :-( KRAM
Therese Bjärstig

2018-08-01 @ 08:42:40
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Jessica Högberg säger

Ibland "hoppar" bocken i kommenterarutan ur...

2018-08-11 @ 11:43:45
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: