Loppis och hjälp

 
 
Vilka vänner vi har ❤️
 
Idag har Tom hjälpt maken 
att få in underskåpen i köket,
och Camilla har hjälpt mig måla
större delen av stugan. 
 
Tacksamheten man känner
är obeskrivlig!
 
Och nu ikväll har maken
satt ihop bord och stolar.
 
 
 
 
 
 
Tyvärr var det en skada
på bordet så på måndag får
jag lov att reklamera :-(
 
 
 
 
 
Vi var in till bästa affären,
Handlarn i Svanabyn i förmiddags
för att köpa lite mer mat. Till vår
förvåning var det loppis dagen
till ära utanför butiken!
 
Luran fick (!) en ängellykta,
och köpte en super charmig
kattlampa till sitt rum där hemma.
 
Själv stod jag emot porslinet,
trots att der fanns underbara
socker, mjöl och salt (tror jag
det var iaf) vägg förvaring, och
köpte enbart ett Sia doftljus och
ett litet set med tvål, lotion m.m.
 
Tanken är att jag och Luran 
ska köra mini-SPA framöver.
 
Nu räcker det med att bada,
men till hösten ska vi basta 
och mysa på med fotbad!
 
 
 
 
 
Igår kväll hade vi trevligt 
besök av Jocke och Lena.
 
Verkligen kul att de tog
sig tiden att komma puttrandes
med sin båt för att hälsa på!
 
Ikväll så får vi däremot kavla
upp ärmarna och fortsätta 
montera kök och sätta ihop
en byrå.
 
Blir det inte allt för sent då vi
är klara så blir det kanske fiske
eller ett svalkande kvällsdopp!
 
 



Linda/Candygirl säger

Trist när nya saker inte är hela... hoppas det går bra att reklamera. men det blir ju onödigt extrajobb.

2018-07-23 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: