Fisketävling

 
Idag tog vi skotrarna och
åkte upp på sjön för den årliga
fisketävlingen, och som vanligt 
inte ett napp... 
 
Men frisk luft och ett avbrott från
pillande med en ansökan fick jag.
 
Väl hemma så stökade jag och
Luran fram påsken, så när som 
på påskriset som vi får fixa 
imorgon.
 
 
 
 
Tänkte jobba lite men det blev
tacorester till middag och sedan 
soffan och täcket då jag kände 
mig så oerhört trött och frusen.
 
Luran kikade på Trolls och jag 
slumrade, så nu känner jag
mig lite piggare igen :-)
 
 



åsa i åsele säger

Har ingen aning om det ens varit något väder idag ;-) har knappt varit utanför dörren sedan i torsdags.

Flyttade på en kasse med påskägg häromdan då jag skulle plocka fram våffeljärnet... har dock inte kommit längre än så vad gäller påsk.

Jag hoppas Du känner Dig piggare i morgon

kram

2018-03-17 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: