Pepp

 
 
Vilken pepp, jag rider
på vågen av energi som
det vackra vädret och
sundare vanor gett.
 
Har även plöjt en bok,
vilket är ett sundhetstecken.
 
Att orka och vilja läsa 
istället för att sova bums
huvudet landar på kudden
känns inte dumt!
 
Barnen har gjort sig 
sommar fina i håret hos
Camilla idag, och medans
gick jag och köpte lukta 
gott till mig och gubben.
 
Blev även lite kläder då
44:an hade kvällsöppet, så
idag har jag gynnat de lokala 
köpmännen och skämt bort
mig själv materiellt.
 
Känns bra att ha lite nytt 
inför sommaren :-)
 
 
 



åsa i åsele säger

Härligt :) skönt att kunna unna sig både något nytt och ha energi till att läsa bok, det är positivt :)
Vintern tog mycket energi och nu med sol å värme börjar vi återhämta oss.

kram

2018-05-18 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: