Rutiner...

 
 
 
Nu börjar jag äntligen få
bättre frukosttutiner, samt 
att jag klämmer in mellanmål.
 
En favorit för tillfället är
avocado macka med flingsalt
och chiliflskes samt annat som
man kan hitta i kylen. Rökt
skinka och tomat blev det idag.
 
Vardagsmotion i form av 
att knata eller trampa istället
för bilen försöker jag också
tänka på.
 
Rena träningspass får jag 
dock planera in, de går ännu
inte av sig själv, så mitt knep 
är att dra på mig träningskläder
direkt då jag vaknar, för då lurar
jag mig själv. Frågan blir inte
då OM jag ska ut, utan istället 
NÄR jag ska ut :-)
 
Funkar toppen!
 



Popprinsessan säger

Mums! Både barnen och jag älskar att ha avokado på mackan! Finn crisp med avokado, salt och peppar - slurp!
Härligt att du känner dig nöjd med dina rutiner! Själv är det det där med träningen....
Kram

2018-05-24 @ 14:57:13
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: