Casual clothing

 
 
I veckan har det ramlat
in lite nytt i garderoben...
 
Dock inget lämpligt för
det julbord jag ska gå
på i helgen.
 
Då jag jobbar hemifrån
går alltid bekvämlighet framför
stil och representativitet.
 
Långkalsonger, onepice,
pyjamas, nattkjorta, tränings-
kläder eller en skön klänning
är det som oftast åker på.
 
Så jag kände verkligen
igen mig då Åsa bloggade
om klädsel inför den gala
hon skulle på :-)
 
Men i garderobens gömmor
finns nog något gammalt att
damma av, så jag satsade istället
på att köpa ny "arbetskostym"
i form av en till onepice.
 
Den lär bli väl använd,
liksom den supersköna och
långa julnattskjorta jag köpt!
 
Endast tårna stack fram
när jag drog på mig den,
och i den ska jag bo i under
julledigheten har jag
bestämt mig för :-)
 
 
 
 
 Nu blir det tidig lunch för
magen knorrar, då det var
ett par timmar sedan
frukosten slank ner...
 
Blir rester även i dag
i form av en supergod
 kycklinggryta som jag
definitivt kommer att
göra fler gånger.
 
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Antar det är jordnötter och inte räkor som jag först trodde... vet inte riktigt varför jag tänkte räka.

Kläder ja Du det är ett bekymmer ;-) bäst är det då man kan skrota omkring klädd som man själv vill.

kram

2018-11-29 @ 20:43:13
Mammsen säger

Ser gott ut. Kanske skulle hon vilja bjuda på receptet?

2018-11-30 @ 15:14:07
URL: http://Mammsen.wordpress.com
Pauline Hurtig säger

kul med nya kläder :)

2018-11-30 @ 19:19:54
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Johanna - Livet vid havet säger

Aldrig fel med nya klläder! Och maten ser sjukt god ut!

2018-12-14 @ 11:41:27
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: