Friskvård

 
 
En strålande dag,
och vad passar bättre då
än att nyttja friskvårdstimmen
till en halvmil runt spåret med
granne och vovve?!
 
Fortfarande rejält förkyld
så det blev i sakta mak, 
men frisk luft gör susen
för kropp och knopp!
 
 
 
 
 
Ett bra avslut på 
arbetsveckan och 
start på helgen.
 
Nu fika till alla ungar
som ramlat in efter
skoldagens slut!
 
 Sedan ska jag skicka in
en granskning av en artikel
som jag tagit på mig. Jag fick
inte mindre en tre förfrågningar
på mindre än två dygn denna
vecka så nu avsa jag mig faktiskt
två av dessa granskningar.
 
Jag måste ju ha tid och
skriva på egna artiklar också ;-)
 



åsa/nalta norrland säger

Friskvård och egen tid kan vara viktigt då man som Du jobbar hemifrån och lätt blandar hemmasysslor med arbetsuppgifter och typ maxar dygnets timmar.

Även jag har fortfarande sjukt ont i halsen.
Har nog inte på mycket länge mått så skit som jag gör nu... tror jag har nån form av manligt ont i halsen ;-)

kram

2018-09-21 @ 16:28:12
christin säger

Javisst har det varit en fin 3/4-dels fredag, innan regnet kom och förstörde.... Har tömt växthuset och flyttat blommor in för vintervila både här och på T-myra och även om ryggen ömmar så känns det bra att ha det gjort. Koltrasten blev less på mej men annars så har det varit tyst och lugnt på Byn. Alldeles för lugnt, ibland när jag är ute så här så längtar jag tillbaka till den tid när skolan fanns kvar och man hörde skrikande glada barn ända hit.

Njut av helgen!!

Svar: Skönt att ha stökat undan, då kan du och Bengt ta det lugnt och mysa i helgen då det är uppehåll :-) Ser så mysigt ut vid T-myra där ni har bänk och eldstad vid tjärnkanten <3 Antar att det blir många korvar grillade där! KRAM
Therese Bjärstig

2018-09-21 @ 18:28:38
Lena i Wales säger

Skönt med lite avkoppling, verkar som du har fullt upp.
Har lite semester blandat med jobb här i Spanien.
Önskar dej en skön helg!

2018-09-22 @ 08:48:44
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Jessica Högberg säger

Och tid att njuta av helgen;)

2018-09-22 @ 10:23:48
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
ansepanse säger

visst är det skönt att komma ut i skog och mark särskilt när det är så vackert väder. Det har vi här idag men väldigt blåsigt, så det gäller att klä på sig eftersom det inte är så många grader.
massor av kramar <3

2018-09-25 @ 13:29:59
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: