Pappaklausulen

 
 
Jonas Hassen Khemiris nya roman
Pappaklausulen handlar om
familjehemligheter och blodsband,
om gatstenar och dinosaurier,
om kärlek och svek.
 
Och om utmaningen i att fortsätta
vara familj, trots allt.
 
Lunchföreläsning i Ljusgården
som gav dagens tripp till Umeå ett
extra mervärde, förutom att jag
hann ordna lite ekonomi/kvitton,
vara med på Högre seminariet
samt springa igenom IKEA
och lite andra affärer innan
jag begav mig hemmåt
till inlandet igen.
 
Givetvis köpte jag boken,
men kön ringlade sig lång för
att få den signerad så det 
hoppade jag.
 
Återkommer med 
vad jag tycker om 
boken vad det lider!
 
 



Znogge säger

Hade varit kul att ha den signerad men jag kan förstå att du inte väntade.

Kram

2018-09-20 @ 21:25:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: