Brygga och knä

 
 
Detta är en favorit brygga
som jag fotat många
gånger genom åren.
 
Nu börjar dock naturen ta
över den lite väl mycket...
 
Dags för kommunen
att ta bort den så ingen
drattar i eller kliver
igenom den.
 
 
 
 
 
Jag har ett knä som
fortsätter att bråka
och som sätter stopp
för alla tankar på att
försöka jogga :-/
 
 
 
 
 
Men jag försöker ändå
ta mig ut på promenader
i sakta mak.
 
Tänk vilket fint ställe
Dorotea är - en sjö
mitt i samhället och
så en slalombacke
som ni skymtar på
andra sidan.
 
 
 
 
 
 Idag blev det paus
på en av de nyare
bryggorna som
finns runt sjön.
 
Lite mindfulness och
kaffe är aldrig fel!
 
 
 
 
 
Nu väntar ett möte om
attityder till olikåldrad skog.
och sedan bara måste
jag få något gjort på den
UPL-rapport jag ska ha
klar inom kort...
 
Ha en njutbar torsdag!
 
 



znogge säger

En väldigt vackert belägen brygga men också märkt av tidens tand och förmodligen inte helt säker numera.

Krånglande knän är tyvärr inte lätta att få rätsida på så det gäller att träna rätt.

Kram

2019-08-29 @ 13:40:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/Candygirl säger

Klart du inte ska springa med bråkigt knä. Sånt kan ju bli besvärligt sen. Men nageltrång tror jag inte blir värre. Det är bara skitont. :-)

2019-08-29 @ 14:46:07
URL: http://www.candygirl.nu
Jenni säger

Kanske spinning skulle passa knät? ;)
Torsdagar kl. 11.10-11.50 är det lunchspinning på MB, svettigt och härligt :D

Härliga bilder du tar!

Ha det bra!
KRam

2019-09-02 @ 08:53:10
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: