Vad jag läst

 
 
Ingen sommar utan 
läsning av deckare!
 
I år kom mitt privata
bibliotek (Ulf) med en 
serie av Gabriella Ullberg
Westin som jag snabbt
plöjde och nu inväntar jag
att del fem ska släppas.
 
Idag väntar en dag i
innovationer och följe-
forskningens tecken.
 
Eller iaf förmiddagen,
eftermiddagen är vikt
till lite annan läsning
och förberedelser.
 
Ett mål denna höst att
försöka slippa splittrade
dagar och gärna få flera
sammanhängande inom 
ett och samma projekt
för effektivitetens skull.
 
Men samtidigt så 
förnöjer lite ombyte,
på så sätt blir ingen 
dag den andra lik!
 
 



Linda/Candygirl säger

Oj. EN författare jag missat. Är det en bra serie? Älskar att hitta en serie jag inte läst (eller hört... jag lyssnar ju bara) så man kan ta del två och del tre direkt, utan att vänta ett år eller två...

Svar: Japp jag gillade den, och väntar på del nr 5 ivrigt. Gör samma lika som du, vänta in serier så jag kan streama flera avsnitt på rad, gillar inte att vänta ;-D
Therese Bjärstig

2019-08-23 @ 07:13:25
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna säger

Läsa böcker, eller som i mitt fall - Lyssna, är aldrig fel!

2019-09-09 @ 18:08:15
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: