3000m välmående

 
 
I morse halkade jag
och sträckte mig i rygg
och högra skinka/ben.
 
Jag hade icebugs men
trots det var olyckan
framme...
 
Så jag var inställd på
att ta det lungt när jag
simmade och mest försöka
mjuka upp kroppen.
 
 
 
 
 
Väl i bassängen så var
det både varmt och så
julmusik i högtalarna,
så hips vips utan att
jag tänkt på det så
hade jag simmat
3000m - det om något
bör väl vara ett tecken på
att något är avkopplande!?
 
 
 
 
 
Och det är tur att det
är så skönt att röra sig,
för det kompenserar
allt nallande i burkarna
som fyllts på ;-D
 
Ikväll ska vi dessutom
på fika hos svärmor/farmor.
 
Älskar denna tiden
på året! <3
 
 



Znogge säger

Bra jobbat trots ditt fall. Simning är oftast skonsam motion och jag tycker också att det är avkopplande. Många tycker det är tråkigt men så känner inte jag.

Kram

2019-12-18 @ 18:00:58
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Oj. Undrar om jag någonsin simmat så långt.. nä det har jag inte. Simmar på tok för dåligt för det. Men jag har ju bra kondis såjag skulle klara mig länge om jag hamnar i vattnet iaf. Vad har du för lurar som funkar när du simmar? Skulle sakna bok om jag ska simträna.. inte för att det någonsin kommer hända men...

2019-12-20 @ 12:07:35
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: