Dagens bästa

 
 
Så himla nöjd med
mina nya glasögon!
 
Dessa ”vanliga” plus
ytterligare ett par i
silvrig pilotmodell som
är mina jobb/skärm
glasögon.
 
Underbart att se 
bra igen och dessutom
i två riktigt sköna modeller.
 
Hoppas nu slippa
trötta ögon och huvudvärk.
 
 
 
 
 
Jag passade även
på att luncha med en
tidigare kollega som jag
saknar massor och
hoppas på att få arbeta
med igen i framtiden.
 
Vi åt en supergod 
laxkebab på Bergmans.
 
 
 
 
 
Väl hemma igen så 
har jag granska en artikel
samt börjat sammanställa
och gå igenom intervju-
material.
 
Men ser nu fram emot 
middag och en mysig 
kväll med ungarna.
 
Har jag tur vill de se
Mandelmanns jul
med mig :-)
 
 



Znogge säger

När man hämtar ut ett par nya glasögon så blir man verkligen medveten om att man nog inte såg så bra tidigare. Hoppas du slipper trötta ögon och huvudvärk nu. Så trevligt att hinna luncha dessutom.

Kram

2019-12-17 @ 19:33:11
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Skönt att kunna se bra igen & de nya glasögonen klär dig!
KRAM <3

Svar: Tack snälla <3
Therese Bjärstig

2019-12-17 @ 21:28:38
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
åsa säger

Så nu ser Du bra ut :)

Jag hoppas Du slipper huvudvärk nu.
Behöver Du glasögon jämt eller bara då Du sitter vid dator/kör bil?

Jag ska nog beställa tid å kola upp mina ögon,
vare sig det beror på ögonen eller hjärntrötthet är det ju inte helt fel att kolla upp att jag ser så bra jag nu kan.

I morgon ska jag till Vilhelmina med min mor,
jag hoppas på ett bättre mående än idag ;-) om inte lär jag behöva vila även torsdag... men det hjälps ju inte, nu är det ju som det är.

kram

2019-12-17 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: