Lediga

 
 
 
 Äntligen jullov!
 
Vi inleder med pizza
och Tinkas juläventyr :-)
 
Tidgare idag på lunchen 
var jag och Luran och
shoppade på 44:an.
 
Hon hittade byxor och
jag en tröja och klänning
som båda gick i grönt,
blivit vääääldigt mycket
grönt sista tiden...
 
Vi var även på Tur och
Retur för att fixa några
detaljer till julens dukning.
 
Jag och Luran är ett
effektivt team när det 
kommer till julfix :-)
 
Men nu är allt i princip
fixat, så nu återstår 
endast att njuuuta!
 
 



Anonym säger

Vad mysigt Själv har jag jul städat och jul bakat :)))

Svar: Det ska ju göras det med 😅
Therese Bjärstig

2019-12-20 @ 21:00:00
Svea säger

❤️❤️❤️

2019-12-20 @ 21:00:24
Znogge säger

Vilken fin bild på er och så stor Luran har blivit!

Kram

2019-12-21 @ 09:34:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Så fin bild på er! <3

Svar: 🥰
Therese Bjärstig

2019-12-22 @ 20:22:08
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: