Lite vardag

 
 
Idag blir det ett litet
avbrott i julledigheten,
i alla fall för pappan i
huset som jobbar.
 
Själv extraknäckte jag
som akutbil igår och
skjutsade grannen 
till Vilhelmina för
smärtlindring.
 
Väl hemma så hade
familjen tömt bastun
så att vi kunde ta en
efterlängtad bastu.
 
Jag hade hoppats 
kunna basta bort ett
begynnande halsont,
men tyvärr verkar det
inte som om jag
lyckades :-(
 
Idag tänker jag åka
till biblioteket och 
lämna åter några 
böcker och ställa
mig på kö till nya.
 
Några lugna längder
i simhallen tänker jag
också försöka få till
om inte halsen blir
än mer bråkig.
 
 



Jessica Högberg säger

Dumma hals, hoppas den det sej💕

2019-12-27 @ 10:11:33
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

Det brukar ju kunna gå åt båda hållen när man bastar. Antingen blir man bättre eller så bryter det ut ordentligt. Hoppas på det förstnämnda för dig.


Svar: Oförändrad status, inte bättre, inte sämre. Så irriterande, hade så gärna velat komma igång med lite jogging... Men allt har sin tid och jag vill inte jinxa och bli sjuk till nyår så jag får nöja mig med promenader. KRAM
Therese Bjärstig

2019-12-27 @ 18:23:34
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: