Det går!

 
 
Det går att leva
utan kaffe.
 
Men jag måste erkänna
att jag vid 10.00 tiden
druckit en halv kopp för
att mota huvudvärken.
 
Te i all ära, men då jag
vanligtvis dricker 10-15
koppar kaffe per dag så
är det en chock för
systemet att bara
få en halv...
 
 
 
 
 
Det går även frammåt
med ansökan, och jag
är så glad att samarbeta
med en så duktig kollega
och att vi fått med så
många viktiga och stora
partners i detta projekt.
 
Jag hoppas verkligen
att detta projekt ska
beviljas medel, men är
lätt luttrad med tanke
på den konkurrens som
allt som oftast råder...
 
 
 
 
 
 
Det går sämre med
att vara utan bil, i morgon
fredag blir det tre (3!)
veckor utan bil...
 
Helt galet att det inte
ska gå att få fram
reservdelar till en
så pass ny bil?!
 
Det går även sämre
med tillfrisknandet.
 
Både jag och Luran snorar
till och från, och idag kom
Luran hem från skolan
och ligger nu och sover
i soffan <3
 
Själv ska jag nog masa
mig ut och ta lite luft på
lunchen och fixa kvistar
så att jag kan sätta i
de fina fjäderblommor
jag fått av svärmor.
 
Sen väntar utvecklings-
samtal för Bogge och
så hoppas jag få iväg
en artikel till en tidskrift
i eftermiddag.
 
Det går liksom i ett,
så bloggandet blir
därefter som ni märker ;-P
 



åsa/nalta norrland säger

Jag skulle aldrig klara av att vara utan bil i tre veckor... inte ens ett par dagar utan att få det jobbigt... utan bil stannar livet typ ;-)

Utan kaffe ja det är väl nästan samma lika som med bilen ;-)
Nu dricker jag ju mängder av te dessutom... en salig blandning :)

Då kommer Ni icke till Åsele i helgen... utan bil å förkylda låter ju som om Ni blir hemma.
Om Ni kommer hitåt så hör av Er!!
Elin har danskurs på Kulturhuset på söndag.

kram

2019-03-21 @ 14:17:07
Jessica Högberg säger

Många järn i elden, hoppas ni får krya snart...

2019-03-21 @ 19:35:19
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Gunilla säger

Det är mycket kaffe så för att få i dig motsvarande mängd koffein måste du nog dricka 30 koppar te...

Hoppas det går vägen med ansökan och att det ordnar sig med bilen.

Kram och krya på!

2019-03-22 @ 06:42:53
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Morning! Det är väl tur att det alltid blir fredag och nu är den här med sol och skön temperatur.

Jag funderar ifall du/ni via bilförsäkringen skulle kunna hyra bil under den tid ni inte kan använda er egen?..

Krya på er och försök att mysa lite!!!

Svar: Ha jo du om man är klok nog och kryssa i rutan på bilförsäkringen där det ingår hyrbil/bärgning går det fint, men ibland bedrar snålheten visheten... Men man lär sig väl! Massa kramar och en härlig helg önskar jag dig! <3
Therese Bjärstig

2019-03-22 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: