Otaliga gånger

 
 
När barnem var små
såg vi Dunderklumpen
otaliga gånger.
 
Numer sker det någon
gång per år, ofta efter att
vi besökt vattenfallen...
 
I år ska vi åka till Öhn i
Ström och besöka museet!
 
Vi har sagt det många år
men ännu inte kommit 
oss för...
 
Och vem som älskar de
här filmstunderna mest 
låter jag vara osagt ;-p
 
I år strejkar Luran så
det är bara jag och Bogge
som tittar och myser i soffan.
 
 



åsa säger

Är Du säker på att museum är öppet?
Jag vet det har varit stängt tidigare... tror det har pratats om att flytta museum - men det ska jag ha osagt, det kan hända at jag blandar ihop Beppe med något annat.
Vi har ju faktiskt varit dit :)
kram

2019-05-27 @ 20:36:17
Anonym säger

Jag undrar om inte Beppe museum finns på Hembygdsområdet...

Svar: Jätten Jorm finns på hembygdsområdet sedan många år, och då var museet separat ute på öhn, men ej öppet då vivar dit. Får kolla upp, det kan mycket väl ha flyttat!:-)
Therese Bjärstig

2019-05-27 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: