No more fucks to give

 
 
Jag hade höga 
förväntningar, kanske
lite för höga, men showen
levererade onekligen både
allvar, skratt och en och
annan pungspark.
 
Och ibland var igenkännings-
faktorn oroväckande stor ;-)
 
 
 
 
 
Det var knökfullt till
sista plats, och bra tryck.
 
Dock världens sämsta 
stolar/sittplats för min
rygg så sista timmen
gjorde den sig lite 
för påmind :-(
 
 
 
 
 
Absolut bäst var när
Mia sjöng, seriöst sååå
bra! Både jag och maken
blev mycket positivt 
överraskade av hennes
sång.
 
Sedan så var det kanske
inte en show helt i hans
smak, men det fanns 
guldkorn.
 
Och det var mysigt 
att få en kväll på tu
man hand.
 
 
 
 
 
Det som var surt var
väntan att ta sig därifrån
då showen väl var slut.
 
I över en timme väntade
vi då folk blev som galna
monster som trängde 
sig, tutade och nästan
körde in i varandra.
 
Vi kom hem vid 
halvtvå och jag är allt
glad att ha fått en extra
timme nu på morgonen
tack vare vintertiden :-)
 
 



åsa säger

Så showen var inte helt 100 som Du hade förväntat Dig och stolarna obekväma... men Mia levererade och det var ett plus att få en kväll ihop med M, tråkigt att folk inte har hyfs å just när det gäller bilkörning är det lite otäckt då folk inte verkar tänka.
Så Ni fick ingen natt på hotell å då icke heller nån hotellfrukost ;-)
Men det låter ändå som Du är nöjd.
kram

2019-10-27 @ 12:57:05
Johanna säger

Mia är så otroligt bra på allt hon gör!

Svar: Ja, jag blev så sjukt imponerad på hennes sång, hon borde satsa mer på det tycker jag! Wow känsla av hennes sångröst!
Therese Bjärstig

2019-11-12 @ 11:19:47
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: