Potter godis

 
 
Alltså, jag erkänner,
jag ÄR en barnslig,
Harry Potter älskande,
mamma som blev vild
av förtjusning när jag
hittade sektionen med
Harry Potter inspirerade
karameller på Hemmakväll.
 
Jag var bara tvungen
att köpa Jelly Beans
som förutom ljuvliga 
smaker så som saftigt
päron, persika, cocos,
tutti-frutti, födelsedagstårta
och smörpopcorn innehåller
smaker så som död fisk, 
ruttna ägg, kräks, smutsigt
diskvatten, snorkråkor,
stinkande sockar och
sur mjölk...
 
Jag ska köra en 
challenge med 
ungarna senare i
veckan tänkte jag ;-)
 
 
 
 



Znogge säger

Något säger mig att jag avstår det godiset alldeles frivilligt :D

Kram och ha en bra måndag!

2019-10-28 @ 09:43:54
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Inget godis för mig tack ;-) kram

2019-10-28 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: