Första skoldagen

 
 
Så var första skoldagen
för hösten 2020 här.
 
Barnen var inte särskilt
svåra att väcka, och vi
trampade upp i god tid
till den första skoldagen.
 
De vek av till sina
respektive klasser och
jag begav mig till MB
för lite simning med
svärmor.
 
Nu är rutinerna på
plats igen, och det känns
helt okej faktiskt.
 
Dessutom har jag
bara tre veckor att
arbeta innan jag
har en veckas semester,
så det gäller att fokusera
och hinna med det jag
tänkt mig till dess.
 
 
 



åsa säger

Är det tre veckor till älgjakten?

Här började skolan i onsdags å jag tycker nog det är rätt skönt med bara tre dagar första veckan ;-)
Rutiner och vardag är som Du vet inte riktigt mina bästa vänner :D

Skönt Ni fick fatt i det Ni var ute efter i Villis å slapp fortsätta skojakten på annan ort, visserligen har BA:s bra skor men priset är därefter.

kram

2020-08-24 @ 12:02:17
Znogge säger

Det var en sen skolstart. Här började barnen den 17:e men det jämnar ju ut sig under resans gång. Visst finns det klara fördelar med tydliga rutiner.

Kram

2020-08-24 @ 18:56:46
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Din favvotid ärhär. Själv känns det som att sommaren for innan den riktigt kom! Jag är inte redo för höst. Fast vi tänkte oss en tur till IKEA snart . Då kanske jag hittar lite höstiga saker som piggar upp.

Svar: Jag hade tänkt hänga på maken till Umeå i dag för att bland annat besöka IKEA, men kunde inte pga jobbmöten, lite galet, har inte varit till en stad sedan i början av mars... tur det finns nätshopping ;-D
Therese Bjärstig

2020-08-31 @ 12:48:14
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: