Leta överraskning



Igår fick jag en så 
fin överraskning av
Luran i form av en
skattjakt där jag
fick ledtråd för
ledtråd genom
lappar på olika
ställen i huset.
 
Och i slutet låg
en överraskning som
Luran gjort själv ❤️
 
Idag fredag med möte
och inläsning av uppsatser
innan det blir helg.
 
Och till min glädje har
jag fått sova i natt så
kanske har det vänt
med magen nu.
 
Önskar er alla en fin
andra adventshelg!
 
 



Anonym säger

Gulliga Svea <3
Skönt om magen nu lugnat ner sig.
Du får vara försiktig ett par dagar å äta lite snäll mat.
kram

2020-12-04 @ 14:36:01
åsa säger

O ja självklart är det jag som blev anonym... igen.

2020-12-04 @ 14:36:34
Znogge säger

Vilken mysig överraskning dottern hade ordnat till dig och så skönt att magen känns bättre.

Kram och god lördag!

2020-12-05 @ 11:49:50
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: