Bättre

 
 
Äntligen börjar min
mancold ge med sig.
 
Dock röd dag, så 
simhallen är stängd 
och likaledes ingen
morgonsimning.
 
 
 
 
Så först lite jobb 
med en artikel och
sedan en långpromenad
med poddar i lurarna.
 
Härligt!
 
Jag ska nu fortsätta jobba
lite med en granskning så
att jag med gott samvete
kan vara ledig i morgon
istället då jag ska iväg
med ungarna och deras
kusiner till Ö-vik på 
Paradisbadet.
 
 



åsa säger

Så bra Du kan välja att jobba undan idag och vara ledig i morgon.
Härligt med ett besök på Paradisbadet...
Örnsköldsvik där bodde jag då jag gick gymnasiet, inte det allra sämsta :)

kram

2020-01-06 @ 17:09:03
Znogge säger

Så skönt att du känner dig bättre. Hoppas ni fick en trevlig dag på badet.

Kram

2020-01-07 @ 19:56:54
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: