Målet

 
 
 
När jag tog tag i hälsan
där i höstas så var ett
av målen att ta mig i
mina gamla favorit
jeans igen till våren.
 
Och nu är våren
här ;-)
 
Skämt å sido, så
har det gått fortare
än vad jag kunnat
drömma om.
 
-24,5 cm
 
Ett annat delmål var att
minska vikten motsvarande
100 pringlesrör, idag nådde
jag 96 rör...
 
Och hade jag inte tryckt
i mig 4 salt och vinäger rör
under julledigheten så
kanske det målet också
hade nåtts?!
 
Men jag har ingen
brådska alls, utan är
mest bara glad över
den ork och energi
jag återfått 💪🏻
 
Resten är bara en
fin fin bonus!
 
Livet är ju till för
att njutas på alla plan.
 
Och nej, det är
inte min grisskära
mage utan en tröja
ni ser 😂 
 
 



Kristina säger

Hejja!! Du är så duktig!! 💪🏻

Svar: Ja, särskilt på att goffa Pringles ska du veta ;-D <3
Therese Bjärstig

2020-01-16 @ 17:29:20
Znogge säger

Så härligt att höra! Grattis till den rätta vägen :D

Kram

2020-01-16 @ 18:06:57
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Du är ju verkligen värd en applåd.
Så himla bra gjort.

Jag kan väl säga att här händer ingenting,
jag går visserligen inte upp men jag står å stampar på samma kilo ;-) funderar på om jag ska skylla på kortisonet... eller bara på att jag är jäkligt trött.

kram

2020-01-16 @ 21:34:41
christin säger

Jag har ett sånt kort på mej själv där magen är som en fin fullmåne.....8-). Och där är jag ung och inte med barn. Jag har fotat min syrras äldsta dotter ca 2 år och jag kunde för mitt liv inte fatta vad det var mer på detta kort tills jag kom på att det var min runda goa mage.....

Ha en fin helg!!

Svar: Ha ha underbart <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-01-17 @ 21:45:27
Popprinsessan säger

Men wow vad bra jobbat! 100 rör?!? Skitmkt ju!?? Heja dig!

2020-01-20 @ 19:18:03
URL: http://www.popprinsessan.se/
Linda/Candygirl säger

FANTASTISKT. Du är ju helt galet duktig. Heja dig.

2020-01-22 @ 06:44:29
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna säger

Helt fantastiskt bra jobbat! Jag ska ta ett nytt tag nu. Hoppas på att vara ledig från jobbet v.6, för då kan jag ta mig till gymmet 3 dagar den veckan! Träningen blir lite mer på allvar då!

Svar: Ja, jag försöker ta mig och simma minst tre gånger i veckan, kroppen och framförallt ryggen behöver det! Håller tummarna att du får till dina tre ggr i veckan <3 Hejja!
Therese Bjärstig

2020-01-26 @ 18:06:06
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: