Lycksele

 

Idag var jag uppe 
snett efter fem för att
följa grannen till Lycksele.
 
Renoveringen av Lurans
rum fick anstå, då renovering
av granntant har företräde i
prioritetsordning.
 
Ingreppet gick bra, och
medan jag väntade hann jag
avverka Dollar och Jysk för
att köpa inredningsdetaljer
till Lurans rum.
 
Grå mörkläggningsgardin,
två grå mattor, två ryggkuddar
i grått, grått brickbord, blå säng-
kläder, blå vas, blått ljus m.m.
 
Så nu ska jag bara måla sista
lagret med vit färg och så ska
panel, list, lampa och gardin
upp, sedan är det bara
finlir kvar!
 
 Väl hemma blev det middag
på Doro Camp på tu man 
hand med Magnus och sedan
kvällspromenad med Milla
och Wilda.
 
Så nu tänker jag landa
i soffan och göra tidig kväll!
 
 



Znogge säger

Så bra att du kunde ställa upp för din granne och jag är säker på att det uppskattades. Så kul för Luran att få ett "nytt" rum.

Kram och god fredag!

2020-07-10 @ 09:43:23
URL: http://znogge.wordpress.com
Svea säger

TACK <3

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-07-12 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: