Vyn över byn



Efter middagen tog 
jag och Magnus och
knatade upp till 
Prästhällan.
 
#vandraidorotea
 
 
 


Jag hade packat 
med en rygga med lite
färdkost, men myggen
gjorde att vi snabbt vände
hemmåt igen...
 
Utsiken var ok, men
är bättre från slalombacken
om man vill ha en fin vy över
Dorotea samhälle.
 
Andra leder med fina
vyer är toppstugan och
vältan som jag också 
hoppas beta av inom
kort bara tid och 
läge finns! 

 
 
 
 
 



Znogge säger

Synd att ni har så mycket mygg för det stör verkligen om man vill vara ute.

Kram

2020-07-14 @ 20:13:43
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Det räcker med en kort promenad tur å retur postlådan så är man myggbiten så det räcker å blir över... ja jag får ju vanligtvis inte myggbett men nu är det så in i vassens mycket mygg att min kropp faktiskt blir myggbiten.

kram

2020-07-14 @ 21:18:23
Lena i Wales och Spanien säger

Har du visat några bilder från slalombacken ner mot samhället? I så fall har jag missad det.
Vad tråkigt med så envetna mygg! Finns det inget att göra åt det?
Ha det bra!

2020-07-16 @ 11:43:55
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: