Stronger

 

Idag fick jag hem 
lite nya träningskläder 
från Stronger, men jag 
dog lite då jag insåg att
det var flamingor på dem.
 
Svägerskan lär väl
garva ihjäl sig... 🙈
 
Men sköna var de!
 
 
 
 
 
 
De var en belöning från 
mig till mig för att jag håller
i träningen trots diverse 
krämpor - det gäller då
bara att hitta alternativ 
för att bibehålla och 
förbättra kondisen!
 
Cykling, jogg och simning
är bra komplement till 
varandra, och jag ser 
även fram emot mer
paddling. Variation är
nyckeln för mig.
 
 



åsa säger

Tjusigt :) jag gillar flamingos... men på kläder har jag dem icke, kanske borde jag skaffa mig nått nytt :)

Du är duktig Du som kämpar på å krigar trots motvind och protesterande kropp.

kram

2020-06-08 @ 16:55:22
christin säger

Jag har tränat med gräsklippning på T-myra efter att jag gick dit....Gick bra!

Kram!

Svar: Men oj vilken bra träning, vardagsmotion är ju det bästa! Här har jag ännu inte klippt, men börjar vara dags... KRAM!
Therese Bjärstig

2020-06-08 @ 16:58:09
Svea säger

🦩🦩🦩

2020-06-08 @ 20:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: