En vecka...



En vecka sedan jag
tränade sist, och det 
kryper i kroppen.
 
Men jag är ännu förkyld 
och dessutom har
jag fått nackspärr.
 
Sista lovdagen för
barnen i morgon.
 
Bogge kom hem efter
ett par dagar hos 
mormor och morfar.
 
Luran är kryare och
vi har i alla fall unnat 
oss sportlovsmiddag
nere på kåtan.
 
Och i morgon får vi
efterlängtat besök,
så förhoppningsvis
avslutas lovet på
bästa sätt!
 
 
 



christin säger

Skönt att allt elände håller på att ändra till något positivt. Idag när solen började titta fram igenom molnen så gjorde det gott....

Ha en fin helg!!

Svar: Ja nog gör solen underverk, tog en promenad nu på förmiddagen och ska sluta tidigare för att maxa helgens utlovade sol. Behöver D-vitamin tror jag allt :-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-05 @ 21:15:57
Popprinsessan säger

Men fy.. hoppas att nackspärren släppt igen och att du känner dig piggare! Håller tummarna att det blir en mysig helg med era besökare och att du blir frisk nu!
Kram och trevlig helg!

2020-03-06 @ 10:55:02
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda/Candygirl säger

Jag hoppas på skidor på isen i morgon. Och på att riva tapeter!

2020-03-06 @ 12:36:54
URL: http://www.candygirl.nu
åsa säger

Förkylningen verkar segdragen och nackspärr är väldans onödigt ;-) finns ju inte mycket värre just då det är som värst.
Middag på Kåtan låter ju inte helt fel.
I morgon kommer Elin hem, om logistiken funkar ;-)
Sportlovsveckan gick rysligt fort.
Vi måste absolut träffas... om inte förr så innan midsommar låter som en bra plan :)
Vecka 12 har jag inget inplanerat förutom ett läkarbesök men som sagt jag vågar inte bestämma något innan jag har varit till läkaren.
Sköt om Dig, kram

2020-03-06 @ 14:50:53
Znogge säger

Positivt i alla fall att ledigheten kan avslutas på bästa sätt!
Nackspärr är allt annat än roligt tyvärr...

Kram och god fredag!

2020-03-06 @ 17:34:04
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: