Fixa ris

 
 
Jag har ännu inte fixat
årets påskris, så det får
bli dagens projekt.
 
Påskris hamnar endast
ute på bron och i uterummet,
pga min allergi.
 
Men trollhasselkvistar som
torkat fungerar fint inne!
 
Jag ska även knata på
Blomster och hämta ut
lite påsliljor/lökar.
 
Först väntar dock
en förmiddag med en UPL
kurs, närmare bestämt ett
pass om erfarenhetslärande
och reflektion.
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Jag har börjat tillverka lite påskpynt. Speciellt viktigt att ha lite fint runt sig nu när man är isolerad. Har bett sonen i Sverige att skicka lite fjädrar, finns inte i UK.

2020-03-25 @ 13:39:48
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Anonym säger

Mysigt, kanske är påskpynta gubben ska göra hemma nu när han klättrar på väggarna ;) Lycka till med kursen <3

2020-03-25 @ 14:01:58
åsa säger

Inget ris ännu här hos oss... jag brukar ju ha ute vid vår ingång. Vet inte om det blir nått i år... däremot har jag satt upp gardiner med hönor i tvrummet :D
kram

2020-03-25 @ 16:28:50
Znogge säger

Jag har knappt hunnit fundera något på påsken. Det känner nästan som om den hamnar i skymundan av allt kring viruset. Nåja, det blir väl påsk ändå men garanterat en stillsam sådan.

Kram

2020-03-25 @ 22:21:59
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Har inte heller fixat något ris ännu, men skulle kanske ta in ett par kvistar av vår Trollhassel. Har köpt nya fina fjädrar som jag vill använda iaf.
Ursprungligen var det inte meningen att vi skulle vara hemma så mycket i påsk, men nu verkar det ju bli så och då är det mysigt att ha lite pynt.

2020-03-26 @ 13:49:35
URL: http://www.popprinsessan.se
Popprinsessan säger

Har inte heller fixat något ris ännu, men skulle kanske ta in ett par kvistar av vår Trollhassel. Har köpt nya fina fjädrar som jag vill använda iaf.
Ursprungligen var det inte meningen att vi skulle vara hemma så mycket i påsk, men nu verkar det ju bli så och då är det mysigt att ha lite pynt.

2020-03-26 @ 13:49:36
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: