Monday motivation



Vaknade förvisso
snett efter fem i morse,
men i dag drog jag täcket
över huvudet igen ;-)
 
Men någon timme
senare var jag nere,
drack kaffe och jobbade.
 
Hoppade både morgon-
simning och promenad
då det var minus 14 ute.
 
 
 
 
Istället följde jag med
barnen när de gick
till skolan.
 
Då hade solen
hittat fram och börjat
värma, så då var det
en njutning att ta en
repris på gårdagens
runda på skoterleden.
 
 
 
 
Frisk luft och sol
är bästa boosten
för energin och
orken.
 
Så denna runda
hoppas jag tar mig
igenom dagens
jobb med en rapport
och inläsning av PM.
 
 
 
 
 
Hoppas ni fått en lika
fin start som jag på veckan!
 
 
 
 



znogge säger

Vilket fantastiskt väder att ta en promenad i! Här började det med ösregn men nu kämpar solen. Dock är det inte lika fint som förra veckan.

Kram och ha en fortsatt fin måndag!

2020-03-30 @ 10:22:21
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Dagens motivation sitter långt inne trots vädret,
ramlade och slog huvudet igår kväll under Teddypromenad å mår inte helt 100.
Sedan ringde Sjukstugan å den braiga sköterskan är sjuk så Elins omläggning av tå flyttades från 10.30 till kl 14 å en annan sköterska skulle - om det nu var nödvändigt - titta på Elins tå.
Vi får hoppas det trots allt blir ett okey besök.
kram

2020-03-30 @ 12:49:35
Linda/Candygirl säger

Sol och fint även här... funderar på om det är för knöligt för en jogg. Kanske ska höra med familjens cyklist- Han borde ju veta hur vägarna var i morse...

2020-03-30 @ 13:25:35
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: