En god onsdag



 
Igår så betade jag av
massor av handledning
och möten.
 
Jag åkte även till 
Vilhelmina för att fixa
Bogges glasögon och
nya fotbollsskor.
 
Väl hemma så slog
vi till och grillade 
ryggbiff och ugnsrostade
potatis och morötter.
 
Så gott, så det blev en
rejäl portion som jag 
vilade ner innan jag
gav mig ut på en 
kortare runda.
 
Idag spar jag dock 
benen och ska passa
på att ta lite friskvård 
på förmiddagen och
simma istället.
 
I eftermiddag väntar
en utbildning i canvas
som universitetet går
till från nuvarande 
cambro.
 
Och torsdag, snart 
helg dessutom!
 
 
 



Popprinsessan säger

Men mums, den grilltallriken ser riktigt yummie ut! Blir nog grillat här i helgen, det känner jag i magen :-)

2020-05-07 @ 09:06:46
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: