Impulsshoppat



 
Satt och funderade på
säsongens muminmugg,
men slutade med att jag
beställde en röd kajak 🙈
 
Blir spännande att se
om det är lika härligt 
som jag tänkt mig eller 
om den slutar som
Tjusjöns dyraste 
blomsterlåda 😂
 
 
 
 
 



Erika säger

Det där var ett bra impulsköp, helt säkert!

Svar: Börjar undra jag, men, men vi får se, röd blomlåda är shnyggt de med ;-D
Therese Bjärstig

2020-05-03 @ 10:04:34
Anonym säger

Nää inte blir det en blomsterlåda inte!!

Tänk så ljuvligt att paddla runt sjön och så fina muskler dina armar kommer att få!!!!!!

Solen har lyst på oss uppe på backen, en tröst efter gårdagens 3 dm blötsnö och hälften är fortfarande kvar....

Kramar!!


Svar: he he det återstår att se... men jag är ju envis, så jag får väl öva och be familjen hålla den så jag kommer i den torr, så får jag väl räkna med att bli blöt vid urstigning ;-D
Therese Bjärstig

2020-05-03 @ 10:14:32
Znogge säger

Vilket härligt impulsköp!

Kram

2020-05-03 @ 17:44:51
URL: http://znogge.wordpress.com
Marie Svensson säger

ÅÅåååå!!! Kajak är underbart!!! Den kommer inte bli en blomsterlåda, det lovar jag. Men det är lite trixigt att komma i och ur, men du får ta någon till hjälp att hålla i början. Tips är att gå en livräddningskurs i bassäng. Väl investerad tid om du ska fortsätta paddla. Själv väntar jag på att min frozen sholder ska läka ut, så jag kan paddla igen! Ha en alldeles underbar paddelsommar önskar en avundsjuk Marie :-)

Svar: Hoppas och tror på dig då, sitter och läser på tips om i/urstigning som verkar vara utmaningen... Får ladda med foppa tofflor och många ombyten och träna så kanske jag behärskar det innan sommaren är slut... KRAM och krya på med skuldran/axeln!
Therese Bjärstig

2020-05-04 @ 09:42:18
Johanna säger

Impulsköp är de bästa köpen! Här rullar pengarna också ganska flitigt! Är det inte något till trädgården, så är det någon inredningsdetalj som jag bara måste ha! :D

Svar: Ja men du köper ju SÅ fina detaljer - älskar ditt fina hem, barnens rum och nu inte minst uteplatsen <3
Therese Bjärstig

2020-05-04 @ 23:33:38
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Marie Svensson säger

Tips! Köp badskor, typ sockiplast. Mycket praktiskt att ha i kajak. Blir inte så halt heller om man går på våta berg/stenar.

Svar: Tackar för det tipset Marie, ska ha det i åtanke!
Therese Bjärstig

2020-05-06 @ 11:41:36
Linda/Candygirl säger

Har en kollega som paddlar jämt.. jag inte vinter såklart, men sen. Hon längtar till det blir isfritt nu.

2020-05-06 @ 12:20:39
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: