Pioner



Idag fyller min pappa
och barnens morfar
år och vi har givet 
varit förbi och grattat.
 
Men disträ som jag 
var så glömde jag 
blommorna hemma 
så nu får jag njuta
av pionerna själv
istället 😂
 
 
 

Skönt med tidig helg,
och jag hoppas på
massor av sol 
under ledigheten.

Förberett och marinerat
kött till i morgon och 
hängt en tvätt, så nu ska
jag med gott samvete
ta en kopp kaffe och
landa i soffan.
 
 
 



åsa säger

Så fina blommor, så trist för Din far att Du glömde blommorna hemma men ett plus till Dig då Du då får njuta av dess skönhet.

Jag funderar oxå på om vi ska grilla i morgon,
sist vi skulle grilla fläskytterfile så blev det att tillaga i ugnen då vädret var för kallt å snöigt för att grilla ute.

kram

2020-05-20 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: