Torrsim



Torrsim har ni nog
hört talas om?!
 
Själv testade jag
att få ner rumpan
i kajaken och
torrpaddlade
lite ;-)
 
Kändes riktigt bra,
så även om de flesta
tror att jag ska bli
rejält blöt så ska
jag nog fixa det!
 
I övrigt har det varit
en riktigt härlig och
vilsam helg då jag
hunnit med promenader
och årets första cykeltur.
 
Så nu kör vi en ny
vecka med nya utmaningar!
 
 



Linda/Candygirl säger

Min paddlande kollega säger att har du bara valt en lättpaddlad kajak så kommer det gå fint. Det skiljer tydligen mycket. hennes klarar nästan vilken nybörjare som helst medan hennes paddelkompis kajak är anpassad för mycket lägre vikt och därför är mycket tyngre och därför svårare att framföra. Hoppas det kommer gå fint

2020-05-12 @ 12:57:45
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: