Ingen julstress



Här har barnen börjat
med årets pepparkakshus,
men de behövde visst köpa
sockervadd som rök i 
skorstenen...
 
Så huset ska fixas mer.
 
Fördelen med att börja 
med julfix redan nu är att
man alltid är i fas och inte
behöver stressa utan kan
njuta av resan mot jul.
 
 
 
 
 
 
Själv tog jag en blåsig
kvällspromenad med grannen
och prövade ett delikat
belgiskt julöl. Den kommer
att passa perfekt till  
julmaten.
 
Nu en vilsam kväll i 
soffan framför Netflix.
 
 



Popprinsessan säger

Såg någonstans att det kommit pepparkakshus i design av Villa Villekulla och när jag sedan sprang på det i affären kunde jag inte låta bli att slå till :-) Men det dröjer några veckor till innan det kommer att sättas ihop och pyntas :-D

2020-11-08 @ 20:10:03
URL: http://www.popprinsessan.se
Linda/Candygirl säger

Jag började med mitt igår. Alltså - bara mallen. Tog någon timme av mätande, tänkande och klippande.

Svar: Så ju det, sååå fint det kommer att bli med polkakäppar å allt <3
Therese Bjärstig

2020-11-11 @ 07:36:07
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: