Disputation

Fina blommor som jag fick
igår av grannen <3


Idag blir det ett tidsinställt
inlägg då jag kör mot Umeå
för första gången 
sedan mars.
 
Idag disputerar nämligen
Matilda, en skarp tjej som
jag haft äran att få handleda
under de senaste fem åren.
 
Jag har dessutom
massor av ärenden att
uttätta, hämta/lämna
böcker osv.
 
Sedan väntar en middag 
på kvällen...
 
Så det lär bli sent innan
jag väl är hemma igen. 
 
 



christin säger

Njut av dagen och goda maten!! OCH kör försiktigt hem i kväll för att sedan kunna njuta av helgen!

Svar: Ja det var en suverän dag, med SAGOLIK ravioli fylld med en selleriröra och svampfond/buljong med tryffel och parmesan till förrätt, alltså sagolikt gott!!!! Och helgen blev toppen, bara förkylningen som spökar... Hoppas ni med fick en fin helg! Lördagen var ju riktigt härlig <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-09 @ 13:23:32
åsa säger

Inte nått roligt väder att köra bil lång sträcka, jag hoppas Du har bättre helljus/extraljus än vad jag har... kunde kört på en mörkklädd karl som gick mitt på vägbanan utan reflex och inga gatlyse just där. Skrämmande.
kram

2020-10-09 @ 21:56:15
Lena i Wales och Spanien säger

Vacker bukett!
Hoppas dagen gick bra och blev trevlig!

2020-10-10 @ 11:43:50
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Vilken härlig helg som väntar!

Kram

2020-10-10 @ 12:51:53
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: