Luktar illa



Eget skryt luktar illa,
så håll för näsan och
sluta läs...
 
Men jag är riktigt 
stolt och glad över de
sakkunniga utlåtanden
jag fått i samband med
tjänsten jag sökt.
 
Dessutom konstruktiva
inspel på hur jag kan bredda
mig och ta ytterligare 
steg framåt, framförallt
vetenskapligt.
 
Och så rosor och gratulationer
från både svärmor och svärfar
och mamma och pappa.
 
Tur jag har anhöriga som 
gläds med mig och inte
minst som ställer upp!
 
Nu gäller det bara att
lösa lite praktikaliteter
innan jag kliver på
den nya tjänsten
från årsskiftet.
 
 



christin säger

Jag trodde ett tag att du hade skit under bron eller typ....

Skönt att dina ungar också känner att det är OK, det gör ju det hela bra mycket lättare även när det blir jobbigt. För det kommer det troligen att kännas någon gång framöver men det skiter vi i nu....Du får yla ut dej här då..8-).

Varma kramar i skitvädret!!

Svar: Ha ha ha du är för härlig Christin, och jo, det är itne odelat positivt hos barnen, de vill inte att jag ska var i Umeå längre perioder, nu när de är vana att ha mig hemmavid. Men det löser sig, som tur är finns ju en pappa i huserr och en suverän farmor/mormor som ställer upp om det kniper. Och jag lär säkert yla ut mig om att jag tagit mig vatten över huvudet när jag väl sätter igång men mer undervisning utöver de två kurser jag brukar hålla, men mötet med studenter är samtidigt riktigt berikande, då får man mer omedelbar feedback än vad man får när man sitter på kammaren och skriver så att säga. Ha nu en fin dag, jag fick en toppen start med promenad runt sjön! KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-08 @ 09:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: